Reviews from Toko Pandan Uithoorn

Recent reviews

5.0
Carla
10 August 2022

Lekker gegeten, aardig personeel

Anja
6 August 2022

En weer heerlijk gegeten van de rames! Super malse kipsaté en rendang, pittige boontjes en knapperige groenten en smaakvolle mihoen! Dank weer team Toko Pandan!

M.K.
5 August 2022

Wat hebben we weer genoten, de roti was top!

J.
30 July 2022

Het eten was erg lekker en de bezorging binnen 45 min.

Reina
22 July 2022

Heerlijk, mooi verpakt

Ingrid. Kooijman
14 July 2022

Eten heerlijk. Bezorging prima. 1 kleine opmerking. Het was niet zo heel warm. Dit was de tweede x dat wij besteld hebben en de vorige x was alles perfect.

Joyce
13 July 2022

Weer een keer besteld. Soto met salade is beslist niet lekker.!! De kool is in te groffe stukken en.. de taugé is niet schoon... de bruine sprieten zitten er nog aan., Zo jammer. 😥

Saskia
4 July 2022
Anoniem
3 July 2022

Deel van de bestelling ontbrak, na een telefoontje werd het heel snel alsnog bezorgd. We hebben heerlijk gegeten.

Paulien
1 July 2022

Het zou fijn zijn als je de bezorgtijden ook werkelijk zelf in kunt vullen, er stond nu alleen ‘zo spoedig mogelijk’ en kon niet kiezen. En dat er, voor je de bestelling plaatst, een overzicht is hoelang het duurt voor de bestelling bezorgt wordt; we hebben nu 1 uur en 20 minuten moeten wachten, kregen dit pas na het plaatsen van de bestelling te lezen. Konden nu dus niet meer de keuze maken om dan evt niet voor jullie lekkere eten te kiezen, niet handig als je nog andere afspraken hebt staan en daardoor in tijdnood komt. Ik had nog even de hoop dat jullie net als de vorige keer heel veel vroeger zouden komen (wat toen heel prettig was, ruim half uur eerder) maar helaas zat dit er vanavond niet in. Maar was eten is erg lekker.

Marjo
28 June 2022

Heerlijke vleesgerechten. Vooral de smoor. De boontjes vond ik erg hard en niet lekker van smaak. Jammer. Volgende keer beter.

Hennie Tieman
21 June 2022
Kim
18 June 2022

Eten besteld voor 8 man. Iedereen vond het heerlijk en het was meer dan voldoende en prima op tijd bezorgd.

Paul
15 June 2022

Vlees was taai. Pezen. Oneetbaar

Eef
13 June 2022

Voor het eerst besteld, heerlijk eten en snelle vriendelijke bezorging l!

Jaco
11 June 2022

Als altijd heerlijke maaltijden en stipt bezorgd, zeker meegenomen dat er op dit moment een verbouwings-korting geldt. Ben benieuwd naar de nieuwe locatie.

Pau
5 June 2022
Kooijman
5 June 2022
Joyce
27 May 2022

Zo jammer. Rendang is veel te vet.. urat.. zeen.. slecht vlees. Kip kerrie.. weinig kerriesmaak.

Ellen
26 May 2022

Heerlijk gegeten met onze gasten. Bedankt Toko Pandan!

Woelinga
16 May 2022
Marieke
16 May 2022
Paul
14 May 2022

Op website zou het anderhalf uur duren gebeld, werd meteen bezorgd

Bjg Veenhof
6 May 2022

Een woord super lekker en snelle bezorging

Anoniem
6 May 2022

Normaal schrijf ik geen reviews maar wil toch even wat kwijt. Toko Pandan is al heel lang één van mijn favoriete plekken om te bestellen! Het eten is altijd ontzettend lekker. Echter merkte ik al de afgelopen maanden dat de prijzen een beetje waren verhoogd. Maar het was nog redelijk te overzien. Vandaag ging ik bestellen en wilde ik mijn gebruikelijke complete rames bestellen. Deze was eerst 13 euro en nu kost het richting de 18 euro?! Maar daar komen dan een extra 2 euro bij ivm garnalen, de bezorgkosten en dan zit je al boven de 20 euro.. Omdat dit naar mijn mening veelste duur is geworden besloot ik de halve rames te bestellen (die ook in prijs is verhoogd). Omdat ik dit soort prijzen mij helaas niet kan permitteren... Nasi was zoals gewoonlijk heerlijk. De sambal boontjes en het ei ook top zoals gewoonlijk. Alleen was de ketjap voor het eerst niet zoals ik was gewend. Normaal is het vlees zonder vet eraan en met een heerlijke saus. Nu leek het heel ander vlees met enorm vee

Rob Stapel
2 May 2022

nasi was vergeven van de ketjap en de groenten te hard

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

M. Van Berkel
27 April 2022

Het eten werd meer dan anderhalf uur later bezorgd. Degene voor wie ik het had besteld moest weg, dus het staat er allemaal nog. Ik heb nog gebeld waar het bleef na meer dan een uur. Mevrouw zei dat ik het erbij had moeten vermelden dat ik het op tijd bezorgd (?) wilde hebben. Eerste en laatste keer dat ik van deze diensten gebruik maak

Paul
24 April 2022
Renata
17 April 2022

Heerlijk gegeten en netjes op tijd bezorgd. Eerste keer maar zeker voor herhaling vatbaar.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Ellen Bodewes
15 April 2022

Er stond ten onrechte statiegeld op de rekening, die ik niet gezien had en wel betaald. Toko Pandan heeft dat zelf gezien en terug betaald, top! Helaas waren er twee dingen besteld, die niet geleverd waren. Maar ook daar hebben we afspraken over gemaakt. Het eten was heerlijk en onze gasten hebben ook zitten smullen.

Paul
10 April 2022
Anoek Backer
6 April 2022
M. Woelinga
21 March 2022
Anoniem
20 March 2022

Erg lekker, voldoende. Prettig dat alles in een vakverdeling geleverd werd, zodat niet alle smaken door elkaar gaan. Stipt op tijd bezorgd. Voor herhaling vatbaar

Frans van der Wee
8 March 2022

Prima en lekker eten, voor herhaling vatbaar.

Marc
7 March 2022

Heerlijk gegeten 👍🏽

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Joyce
4 March 2022

De Ritja was lekker maar de volgende dag nog lekkerder. Mag van mij meer 🌶️🌶️🌶️🌶️

Suzanne
3 March 2022

Fantastische toko, heerlijke en verse gerechten. De keuze is enorm en de dames schatten!

E. Gerst
1 March 2022

Erg lekker gegeten!

Joyce
24 February 2022
C
17 February 2022
Joycy
17 February 2022

In de rendang zat een grote brok zeen/spier.. Niet te eten + stukken vet. Smaak is goed.

Annemiek
16 February 2022

Wij bestellen hier altijd omdat het gewoon echt top is iedere keer. We hebben een toko om de hoek maar die haalt het niet bij deze. Soms mag het eten van mij iets minder vet maar het is altijd heerlijk.

nvt
13 February 2022

bestelling incompleet. toen we hierover belde moesten we erg lang aandringen om de het missende gerecht thuis geleverd te krijgen (was het te druk voor zeiden ze)

Marieke
6 February 2022

Mijn zusje heeft gelijk, jullie eten is fantastisch. Goede smaken, mooie porties en ook de kinderen hebben zitten smullen. Zeker voor herhaling vatbaar!

Linda
17 January 2022

Bezorging prima op tijd. De kwaliteit verdient geen ster. Heb hier al telefonisch contact over gehad.

Ellen
16 January 2022

Over het algemeen gesproken was het eten erg lekker. Twee verbeterpunten: - Het eten was lauw ipv warm. - Er zaten zenen en harde stukjes in de smoor Het zal ons echter niet weerhouden om een volgende keer te bestellen. Groetjes Ellen

J Ceulemans
16 January 2022

Viel wat tegen deze keer, omdat het niet warm was ( een beetje gênant tegenover onze visite) en ik dacht ,dat er een paar bestellingen ontbraken, in ieder geval groentes, die ik echt meende besteld te hebben.

J Ceulemans
5 January 2022

Perfect geregeld ! Superlekker en vers eten.

Boety
30 December 2021

Gele rijst te kleverig, kip smaakt oud en was koud. Jammer, bestel vaak en laatse aantal keren steeds oud smakende kip of taai. Verder groente en garnalen heerlijk ....goeie porties !

Angela Könst
24 December 2021

Dank je wel en fijne feestdagen 🎄

Hannalie Kaplan
10 December 2021

Het was erg lekker !

Jeroen
5 December 2021

Het was heerlijk eten, alleen door bakken wordt het vlees met elkaar gemixd, net als de groente. Het zou veel handiger zijn om dat niet op elkaar te doen, zodat de aromas minder gaan mixen en de smaak goed behoud. Dat is zonde, want jullie eten is wel erg lekker!

Hanny
4 December 2021
Mirjam
1 December 2021

Snel, netjes, lekker 😋

Hanny
13 November 2021

👍

Tessa
10 November 2021

Altijd goed en lekker!

Hanny
9 November 2021

Het was zoals gewoonlijk top

suze steenbergen
25 October 2021

hartstikke lekker gesmikkeld

Riet Aston
24 October 2021

Wij hebben heerlijk gegeten.

MJ Pothuizen
22 October 2021

Heerlijk eten, veel keus. Vriendelijk personeel. Alleen jammer dat er nog niet wordt bezorgd in Mijdrecht.

Nina
18 October 2021

Heerlijk gegeten (zoals altijd). Kip saté was out-of-this-world lekker!

Ellen
4 October 2021

Erg lekker gegeten, uitstekende prijs-kwaliteit!

Anna
3 October 2021

Heerlijk zials altijd. Ik zeg de beste Toko.

Thomas
1 October 2021

Erg genoten. Zal vaker langskomen!

Tessa
30 September 2021

Altijd heerlijk eten!

Danique
24 September 2021

Weer genoten zoals altijd!

Linsey
16 September 2021
Brenda Veenhof
6 September 2021
Fred Wolff
26 August 2021

Ze waren allen zeer tevreden.😋 Mijn verjaardag is met uw eten mooi onderstreept. 🥳

Wouter
24 August 2021

Heerlijke maaltijd en snel bezorgd

Van det Post
14 August 2021

Kwaliteit krijgt nu vier sterren omdat wij verbaast waren over de vlugge levering die van ons nu een extra ster krijgt .

Michelle
7 August 2021

Vlotte bezorging, zorgvuldig verpakt, goede kwaliteit. Heerlijk gegeten!

Rob Evers
6 August 2021

Bij binnenkomst kreeg ik te horen: ''Als u het weet mag u het zeggen''. wellicht goedbedoeld maar het is een vreemde opening.

Van leeuwen
5 August 2021

Eten was heerlijk alleen we hadden de verkeerde snacks meegekregen en jammer van de bakjes nu met 3 vakken. Alles apart nu hoe krijg je 3 groentes in 1 vierkant hoekje je proeft alles teveel door elkaar niet lekker helaas. Ik zou terug gaan naar de gewone bakjes.

Rosalie
4 August 2021

Makkelijk bestellen, heerlijk gegeten!

Vita Samsom
1 August 2021

Heerlijk eten en precies genoeg. Eten was nog warm toen het aan kwam want het was goed verpakt. Kwam precies op het aangegeven moment aan en aardige bezorger. Aan te raden!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Anna
31 July 2021

De beste Toko . Heerlijk eten voor een goeie prijs.

Marieke
13 July 2021
Lars
3 July 2021
Jeroen Meijer
27 June 2021

Het eten was heerlijk. Enige punt dat misschien beter kan is dat het iets warmer had mogen zijn.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Brenda
23 June 2021
Gerard frank
17 June 2021

Zoals altijd weer top👌👍

Cees
14 June 2021

Op tijd en heerlijk gegeten. Top!!!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Desiree
10 June 2021

Geweldig goed , vers, niet vet en echt warm geleverd , iedere week weer een 10 voor jullie . Volgens ons beste toko in Uithoorn wanneer iets voor hen niet duidelijk ik vragen ze je en “gooien” er niet “zomaar” wat bij !! Voor ons een dikke 10

Sandra
6 June 2021

Op tijd bezorgd. Alles was lekker warm en smakelijk

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Geostick
1 June 2021

Weer lekker eten, Bezorging netjes op tijd.

Olaf
28 May 2021

Heerlijk eten en geweldige service

Montfoort
27 May 2021

Heerlijk eten, perfect op tijd. Vriendelijk geholpen

Birgit
22 May 2021

Voor het eerst besteld maar zeker voor herhaling vatbaar. Echt smaakvolle gerechten!

Banning
20 May 2021

Keurig verzorgd en op tijd bezorgd.

Robert van Vliet
16 May 2021

Het eten is erg smakelijk naar zoals altijd is de verhouding rijst / groente uit balans. Veel te veel rijst.

Waterman
16 May 2021

Het eten was wederom zeer smaakvol

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Thi Hang
16 May 2021

Heb voor het eerst hier bestelling! Het was super lekker het eten!!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Patricia
14 May 2021

Lekker gegeten en op tijd bezorgd!

Bart strijland
13 May 2021

Was prima doorgaan xo

Jorge
13 May 2021

Iedereen was zeer tevreden, heerlijk eten

H. Van Arkel
12 May 2021

Het was weer top. Mijn gasten hebben genoten.

germaine
8 May 2021
Jan Webber
29 April 2021

Gebakken banaan viel erg tegen. Zoals altijd: teveel rijst en niet genoeg groente.

Joyce
29 April 2021

Ajam roedjak niet genoeg kruiden! Peppesan niet origineel!

Visser
27 April 2021

Altijd lekker!

Mary
26 April 2021

We hebben weer genoten van het lekkere eten!!!!!!

Wendy
26 April 2021

Super lekker en bezorging op tijd eten was ook nog goed warm

Jorge
26 April 2021

Heel erg lekker eten, wij gaan zeker opnieuw bestellen, bezorging was ook netjes op aangegeven tijd

Je weet toch
20 April 2021

Was weer zalig mals en goeie smaak

Hanny
16 April 2021

Het was eten was top en de bezorging precies op de afgesproken tijd

Cindy
14 April 2021

Heerlijk gegeten en onze dochters van 10 en 15 ook!

Michelle
5 April 2021

Roti was weer heerlijk

Daniel
31 March 2021

Wederom heerlijk en niet duur!

olof vugs
29 March 2021

Goed verzorgd en erg lekker, jammer dat de bakjes nogal lekken. Een vraag, waarom leveren jullie niet in nes aan de Amstel wat voor jullie toch erg dichtbij is. Zelf ophalen is trouwens geen probleem,

Arno
20 March 2021

Behalve de rijst alles van prima kwaliteit, hoewel vonden wij de porties een beetje aan de lage kant. De bruine nassi rijst was wel heel teleurstellend; wij hadden de klassieke nassi rijst verwacht zonder gedrenkt met soya sauce.

Pierre kalf
16 March 2021

Levering was weer oerfect en het geleveede was zoals sltijd perfect

Daniel
16 March 2021

Heerlijk eten. Werd vriendelijk gebeld dat het iets later zou worden maar viel reuze mee. Ga zeker nog eens bestellen.

André
16 March 2021

We zijn teleurgesteld. We hadden rames compleet besteld. Vlees en kip én ook de 3 soorten groenten in 1 compartiment in het bakje waardoor de smaken vermengd worden. De rendang smaakte daardoor naar kokosmelk en citroengras, zo jammer. Waarom niet apart verpakt zoals de vorige keer dat we bij u besteld hebben . De bijbestelde mie was erg droog en niet smaakvol. Positief is dat de producten goed warm zijn en op zich goed van smaak.

de Leeuw
15 March 2021

Snel klaar en goede kwaliteit.

Ed
14 March 2021

Was weer zalig Zacht vlees super gamba’s En zalige nasi

Priscilla
13 March 2021
Michael
12 March 2021

De Bali en rendang zijn super!

Paulien
11 March 2021

Grote diversiteit aan gerechten. Kwaliteit wat wisselend: soms te zout en soms te weinig smaak. Niet alles even warm en vergeten een besteld item te leveren

Joyce
11 March 2021

Het was LEKKER.1 opmerking : Op jullie menu staat LONTONG nog steeds niet vermeld.

Ed Hoogkamer
9 March 2021

Super lekker weer ✅

Domi
9 March 2021

Eten duurde super lang. (Ruim 5 kwartier) Het was wel erg lekker. Wij hadden de Roti Kipfilet Kerrie. Jammer dat er geen gele sambal en servetjes bijzaten. Ook zit er standaard geen eitje bij... Kan beter dus als je het mij vraagt!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

marlies
8 March 2021

Eten als altijd superlekker; alleen jammer dat vlees bij elkaar wordt gedaan en groentes. Overigens zijn de 'nieuwe' bakjes al veel beter dan de oude :-)

olof vugs
7 March 2021

Voor het eerst bij jullie en zeker niet voor het laatst. Was erg smakelijk en goed verzorgd. Jammer dat jullie in nes a/d Amstel postcode 1189 niet bezorgen, van de andere kant even halen op de bromscooter is ook zo gebeurd!

Ser
7 March 2021

Website heel overzichtelijk om te bestellen. Bestellibg laten bezorgen was op tijd. Eten was nog lekker warm. En het was heerlijk!

Rianne
1 March 2021
Rian
27 February 2021

Besteld via de eigen website, na de betaling kregen we de melding dat ons eten over bijna 2 uur bezorgd zou worden. Aangezien we dit wel erg lang vonden, toch even gebeld om te vragen of we het misschien op konden halen. De mevrouw aan de telefoon verzekerde ons dat het zeker geen 2 uur zou duren. Uiteindelijk dus wel mooi 2uur moeten wachten, erg vervelend. Het eten zelf was trouwens top!

M. B
27 February 2021

Zeer goed eten! Voor herhaling vatbaar, goed warm vanaf Uithoorn naar Mijdrecht. Wel jammer dat ze niet op de gekozen tijd kwamen bezorgen en dat er extra betaald moet worden voor iDeal betaling maar contant betalen geen keuze optie is

Kitty
26 February 2021
Peter
25 February 2021

eten was goed Sate is aan de uiteinden erg donker geworden (verbrand) ziet er niet smakelijk uit

Zandwijken
25 February 2021

Perfecte uodates over bezorging!

Borghouts
23 February 2021

Snelle bezorging. Smakelijke maaltijd. Wel zou het prettig zijn als de groenten en het vlees ook apart verpakt zouden zijn. Nu zaten er twee soorten groenten en twee soorten vlees bij elkaar in een bakje.

Jan
20 February 2021

Sorry, deze keer moet mij echt van het hart dat het steeds minder wordt. Mindere kwaliteit, mindere porties, voor teveel euro’s. Ik snap dat er ondersteund moet worden, maar op deze manier mag je ook met een collectebus langs komen. Had je evengoed het geld gekregen. Heel erg jammer.

Ronald
19 February 2021

Tip gebruik eventueel extra bakjes, stop geen vis en vlees in hetzelfde bakje. Voor de rest heerlijk gegeten!

Chris
15 February 2021

Zoals altijd: heerlijk!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Gerard
10 February 2021

Het was weer top, lekker!!! En weer stipt op tijd.

MAT
7 February 2021

Goede porties alleen heel jammer dat jullie de vlees en groente gerechten niet gescheiden houden.

Gerard
6 February 2021

Heerlijk eten en netjes op tijd bezorgd!

Kitty Mastwijk
6 February 2021

Heerlijk gegeten! Alles was vers en bijzonder smakelijk. Voor herhaling vatbaar.

Joyce
4 February 2021

Het eten was lekker alleen de rotipannenkoek was flauw!

henk
2 February 2021

Prima op tijd en warme maaltijd. Top.

Jan Tinga
2 February 2021

Voor 3 persoen besteld: 3 kleine bakjes gele rijst, en 6 grote bakjes diverse vlees/groente/tofoe. Allees warm besteld. Het werd precies op de afgesproken tijd besteld, de gerechten waren prima warm en zagen er zeer vers uit. En lekker!! Echt een succes.

Robin
1 February 2021
Ed Hoogkamer
1 February 2021

Was weer super lekker Bezorger super vriendelijk en bod ze excuses aan omdat hij iets later was ( wat voor ons geen probleem is ) wat als je eten besteld waar het top is wil je best even wachten en ook logies dat druk is iedereen besteld daar 👌

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Michelle
30 January 2021

Was weer lekker

Iris
27 January 2021

Weer heerlijk gegeten. Echt de moeite waard!!

Mck
25 January 2021

Zijn van hen snellere levering gewend maar t was vast druk. Kwaliteit zoals gewoonlijk was geweldig

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

W. Scholtens
24 January 2021

Altijd goed en snel geholpen en heerlijk eten!

Jeroen
20 January 2021

kwaliteit eten uitzonderlijk goed. Jammer dat niet alles wat besteld was erbij zat.

L.
17 January 2021

Kwaliteit viel ons iets tegen, matig. De bezorging werd iets later door de sneeuwval (alle begrip voor), en dat werd keurig vermeld per telefoon. Vriendelijk!

Janet
15 January 2021

Het was weer heerlijk!

Joany Haspels
10 January 2021

Heerlijk gegeten! Warm, hoeveelheid voldoende, zeer smakelijk en op tijd bezorgd door een super vriendelijke gast! Wij gaan zeker vaker bestellen!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Jeweettoch
10 January 2021

Was weer top Snel bezorgt -lekker warm. En het vlees zalig mals

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Brysski
9 January 2021
Peter
9 January 2021
Cindy
6 January 2021
Jhakira
4 January 2021

Zoals altijd goed van smaak en op tijd bezorgd.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Cees
4 January 2021

Goed eten. Op tijd gebracht.👍

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Jhakira
27 December 2020

Bezorging op tijd en eten is lekker

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Iris
21 December 2020

Weer heerlijk gegeten. Goed eten, goede service.

JB van Lambalgen
21 December 2020

Eten was super, alleen de rijst was droog

Manou
18 December 2020

Heerlijk gegeten, goede smaken. De smoor vond ik geweldig. Mijn man vindt de nasi kuning even lekker als hoe zijn (Molukse) moeder het maakt. Zegt dus genoeg. Mijn man is fan en ik ook.

Rob Janssen
17 December 2020

Aanbevolen en woensdag 16/12/20 uitgeprobeerd met 7 eters. Dus eigenlijk telt deze beoordeling 7x en hoe! In 1 woord of 7 woorden; fantastisch. We hadden 2 nasisoorten en een paar vlees-, groente- en 1 visgerecht (Pepesan - Makreel) gekozen. Stuk voor stuk smaakvol, voldoende en gevarieerd. Kortom niet alleen gaan wij zeker nog vaker bestellen, maar kunnen werkelijk iedereen alles aanbevelen!

Harm Kreulen
16 December 2020

Heerlijk. Bestelling was klaar op de afgesproken tijd Makkelijke bestel- en betaal-procedure

Jo
13 December 2020

Lekker homemade cooking voor een prima prijs.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Haar Boss - Rick van Schaik
8 December 2020

Verslavend lekker :-)

peter
7 December 2020
Kristin
5 December 2020

Lekker!

Peter
1 December 2020

Het eten wordt met liefde klaar gemaakt ps: de website is erg duidelijk en overzichtelijk en gebruiks vriendelijk

Cindy
28 November 2020

Heerlijk!

Haar Boss - Rick van Schaik
26 November 2020

Wederom genoten van het heerlijke eten

Edjuu
19 November 2020

Te lekker weer ❤️

Sander
19 November 2020

Zoals altijd weer heerlijk gegeten! Dank jullie wel voor de perfecte service!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Hanny
19 November 2020

Heerlijk gegeten. Bestelling was op tijd. Top

Luuk Oostenbrink
16 November 2020

De bezorging was iets later dan beloofd. Het eten was heerlijk. Wij hadden echter wel een ei bij de roii verwacht. Op de website is niet duidelijk wat er bij zit,

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Ed Hoogkamer
14 November 2020

Te lekker .......deze toko is zo lekker dat het bijna verslavend is Vlees zo lekker gekruid en mals Groente zo vers En dan de eigengemaakte pinda saus Was weer zalig

Michelle
14 November 2020

Was weer prima verzorgd

Jeweettoch
12 November 2020

Niks veranderen het eten is vingerlikkendlekker ✅ Top zaak

S hide
10 November 2020

Prima eten en vriendelijk personeel. Ga er weer zeker weer bestellen.

Eric
9 November 2020

Heerlijke kip roti, lekker gekruid. Dit lukt mij niet om zelf te maken. Met een extra pannenkoek en ei erbij voor 2 dagen eten. Heerlijk.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Karen
27 October 2020

Helaas was dit keer het draadjesvlees wat droog. Verder heerlijke smaken.

Danielle
25 October 2020

Snelle bezorging/ goede communicatie. Eten prima kwaliteit: in de kip zat wel veel kraakbeen en vet.

Boedelruiming haarlemmermeer
22 October 2020

Top weer zo als gewoonlijk Lekkere smaak Zalig mals vlees En warm en snel bezorgt door aardige bezorger

Marjo
20 October 2020

Heerlijke gerechten, echt smullen. Mooi op afgesproken tijd bezorgd. Alleen pasteitjes en loempia vonden wij minder ivm dikke deeglaag.

Vesters
19 October 2020

Weer superlekker gegeten, prima op tijd bezorgd.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Onbekend
18 October 2020

Vond het vlees en aardappels te hard. En het personeel niet zo vrolijk

Michelle
17 October 2020

Keurig verzorgd en lekker

Boedelruiming haarlemmermeer
20 September 2020

Verslavend lekker eten Super netjes verpakt en goed warm Prijs Van het eten is perfect Bezorging snel en super vriendelijk Top zaak waar hard word gewerkt aan top kwaliteit Eten

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Klaas
20 September 2020

Weer heerlijk gegeten. Top!

Margot Mallee
17 September 2020

Was weer heerlijk!

Denise
14 September 2020

Lekker eten en prima bezorging. De bezorger was precies op tijd!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Titia de Weerd
10 September 2020

Heerlijk eten altijd goed op temperatuur en keurig op aangegeven tijd bezorgd. De mensen die het komen brengen vriendelijk en netjes.

Roland Muller
29 August 2020

Goed en lekker eten!

Rick van Schaik
27 August 2020
Rick van Schaik
19 August 2020

Heerlijk eten. Smaken hadden iets intenser mogen zijn, maar dat komt ook omdat ik zelf een Indo ben. Alles smaakte zalig

Hennie Tieman
13 August 2020

Heerlijk eten, prima bezorging en goed op tijd. Is zeker voor herhaling vatbaar!

Han
11 August 2020
Margreet
1 August 2020

heerlijk eten. Was goed warm bij aflevering. Keurig op tijd

de Leeuw
27 July 2020
vink
19 July 2020

Het was ons niet duidelijk dat je bij het voordeelmenu rames (2 vlees/kip en 3 groente) alles door elkaar zou krijgen. Nu smaakten de groenten allemaal gelijk en vlees idem. Zonde. Het zou beter zijn als alles apart in vakjes zat

Feestje
13 July 2020

Wat was de Roti weer goed verzorgt. M'n familie was verast door zo'n complete maaltijd. Welke op het afgesproken moment gebracht werd.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Pierre
15 June 2020

De roti rund en garnalen waren heel lekker en werden keurig op vastgestelde tijdstip afgeleverd. Zeer zeker voor herhaling vatbaar

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Jwp
3 June 2020

Heerlijk gegeten en service was sneller dan vooraf aangegeven. Top

Wil
3 June 2020

Heerlijke gerechten

Alexander Wijmans
29 May 2020

Al vaker afgehaald bij Toko Pandan en het was altijd goed. Deze week moesten we iets nieuws: Glutenvrij gerecht. Op de site staat perfect alle allergische informatie veremeld en hebben we de juiste gerechten kunnen kiezen. Bestellen en betalen hebben we ook via de site gedaan. Alles heel eenvoudig. Zowel eten als proces dus prima geregeld

de Leeuw
27 May 2020

Komen er al jaren. Altijd lekker en goed. Ook fijn dat ik het eten snel kreeg aangereikt vanwege Corona.

Sandra
27 May 2020

Zoals altijd alles weer heerlijk!!!

Huib van Geffen
27 May 2020

Heerlijk eten! Maar u gebruikt wel erg veel zout af en toe. Kan dat niet wat minder?

Henk
26 May 2020

Zoals gewoonlijk een prima maaltijd die op het afgesproken tijdstip werd bezorgd.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Inge
24 May 2020

Top bediening !! Heerlijke Rames 👍

Priscilla
22 May 2020

Zeer goed eten Goede hoeveelheid en netjes verpakt

Boegman
18 May 2020

Wederom heerlijk gegeten.

Robert Blackstone
15 May 2020

Alles was goed en smakelijk. Alleen de porties Nasi Kuniing en Mihoen vonden we toch nog aan de kleine kant ondanks de Medium size

Bosman
14 May 2020

Heerlijk gegeten. Snelle bezorging

J.
12 May 2020

Het eten was lekker zoals we gewend zijn. Alleen werd onze bestelling 55 minuten te laat bezorgd. Heel erg jammer. Geen tijd meer gehad om rustig te eten voor het werk.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Jetske prins
11 May 2020

Het was weer verrukkelijk

Michelle
11 May 2020
Michelle
11 May 2020
Pim
6 May 2020

Eerste keer hier besteld. Heerlijk gegeten. Bezorging mooi op tijd en super vriendelijk. Gaan zeker nogmaals bestellen of afhalen.

Bosman
4 May 2020

Heerlijk gegeten. Precies op tijd bezorgd

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Smit
23 April 2020

Het was gewoon echt heel lekker!

Fem
19 April 2020

Was heerlijke roti!

Michelle
16 April 2020

Was weer top

Dilek Saygili
15 April 2020

Zwaar teleurgesteld over de kleine portie die ik kreeg. Ik haal regelmatig af bij jullie. Het witte bak is goed gevuld, zoals het hoort. Ik kreeg de bestelling in een zwarte bak. De schaal waar ik het altijd op gooi was niet eens voor de helft gevuld. Jammer. Het gaat niet om het geld, al hadden jullie het vermeld dan had ik twee keer besteld. Als je iets besteld waar je altijd je eten haalt dan verwacht je ook dat het dezelfde portie is. Jammer

Annelous
14 April 2020

De bestelling voldeed niet helemaal aan wat ik had opgegeven helaas. Bovendien wordt pas duidelijk hoe lang je moet wachten als je al hebt besteld; je kunt dan geen andere keuze meer maken, bijvoorbeeld om (toch) zelf af te halen.

Jasper
8 April 2020

Altijd snel en hebben heerlijke roti!

Jeroen bon
21 March 2020

Hallo, Vooropgesteld, ik zou het erg waarderen als jullie contact opnemen. Ik had gisteren gehaald en opgegeten maar ben heel beroerd geweest. Het eten was lekker maar volgens mij zaten er heel veel smaakversterkers in. Ik ben er echt ziek van geweest. Kunt u mij bevestigen of u inderdaad gebruik heeft gemaakt van smaakversterker als e621, bouillonblokje etc? Ik heb dat niet expliciet gevraagd maar ik had het gevoel dat er heel veel inzat. Alvast bedankt. Mvg jeroen bon

JS
15 March 2020

Erg pittig eten en dan ben ik nog Indisch.

Cindy
7 December 2019

Het was heerlijk, en een super snelle bezorging

henk
2 December 2019

zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten. Ik mis alleen de optie warm/koud op het bestelformulier. Soms verwarm ik liever zelf de maaltijd.

Eric
26 November 2019

Twee Complete rames besteld om op te halen. Bestelling lag keurig ingepakt klaar. Smaak was goed, lekker pittig. De porties waren ook ruim voldoende. De vitrines zagen er verzorgd en vers uit. Nasi goreng vonden wij iets minder, maar dat is een persoonlijke voorkeur. Zeker een aanrader deze Toko.

Jan Tinga
28 October 2019
R Vis
20 August 2019

Gewenst; het mailadres gebruiken voor bevestiging brstelling Ongewenst; mailadres gebruiken voor commerciele doeleinden.

Eurydice
26 July 2019

Lkkkkkrrrrrr gegeten...

Frank
20 July 2019

Was erg lekker. Ga hier vaker bestellen.

Kristy Silver
3 July 2019
Frans
21 June 2019

Kwaliteit lijkt minder te worden. Ietwat afgezwakt qua smaak-intensies. Kok zou, ter vergelijking, wat gerechten kunnen proeven van Toko Madjoe (Amstelveen).

Gerard
8 June 2019

Ik bestel meestal Roti .. en of je nou Roti-lams Roti-kip of Roti-lamsvlees besteld .. Voortreffelijk .. 👍🏻🤛🏻

Yentle
6 May 2019

Lievelings TOKO!! De aubergine en sperziebonen zijn heerlijk, net als de blado. Halve rames is voor mij meer dan genoeg!

Cynthia Van Nie
3 May 2019

Bij bestelling van een compleet menu is het jammer dat de vlees en kipgerechten bij elkaar in 1 bak zitten en alle groenten ook bij elkaar zitten. Het zal fijner zijn als dit apart verpakt wordt. Verder mogen de gerechten wel wat warmer meegegeven worden. De smaak en de service/vriendelijkheid medewerkers was overigens prima!

Pascal Gerrits
30 April 2019

Alles was heerlijk!!! Excellent verzorgd, echt superlekker eten ik kan het niet anders verwoorden. Op en top kwaliteit.

Claudia
26 April 2019

Heerlijke toko. Ik had een hele en een halve ramas, mocht wel iets meer vlees in verhouding maar vlees is duur dus ik snap het wel. Evt, volgende keer apart bestellen. Alles was warm., levertijd een uur is wel aan de lange kant maar het wachten waard

Mark
15 March 2019

Makkelijk te bestellen, vriendelijk geholpen, stipt op tijd klaar en - allerbelangrijkst - overheerlijk eten. Warm aanbevolen

AJP
8 March 2019

Redelijke portie. Alleen een beetje smakelijkloos terwijl indoneschich normaal barst van de smaken. Heel jammer

Tineke Bouma
5 March 2019

Het eten smaakte erg goed.Duidekijk vers!

Suzanne
4 March 2019
Nicole
24 January 2019

Authentieke smaak, hier gaan we vaker bestellen.

Jaap van der Meij
6 January 2019

Heb 2 uur moeten wachten op mijn bestelling terwijl ik per mail na 40 minuten een bevestiging kreeg dat mijn bestelling onderweg was. Dit kan echt niet!

AJP
7 November 2018

Eerste keer indoneschich. Vrij grote porties. Weet niet of het authentiek is, was te eten maar niet mijn ding.

Naomi Jager
19 September 2018

Ontzettend snel bezorging! Heerlijk gesmaakt, alle 3 kinderen, 14,10 jaar en 22maanden heerlijk gesmuld!! Voor de eerste keer maar zo onder de indruk is zeker op mijn lijst van lekker bestellen!!

Visser
30 August 2018

We hebben het opgehaald want moesten ruim 1 uur wachten. Dat vonden we echt te lang. De hoeveelheid was ook minder dan voorheen. Eten was erg smakelijk

Mark
22 August 2018

Supertevreden. Heerlijk gegeten, hele goede service aan telefoon en in zaak bij afhalen. Gewoon 10 punten.

Chris
25 June 2018

Altijd perfect en heerlijk

Thomas
25 June 2018

Adequate bezorging en prima bereiding van verschillende gerechten. Sommige gerechten waren helaas iets afgekoeld en er hadden wat bakjes gelekt. Maar al met al zeker voor herhaling vatbaar!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Voormalig vaste klant
24 June 2018

Smaak is goed! Maar vlees en groenten met verschillende smaken worden bij elkaar in een bakje gedaan waardoor smaken dus mengen. En prijs in verhouding met hoeveelheid is slecht. Een man zou twee maaltijden moeten bestellen om er vol van te raken. We zijn allemaal na het werk nog langs de snelweg door een drive geweest. In het 'verleden' waren het gewoon bakken zoals bij de chinees en dat in verhouding met de kwaliteit smaak en prijs was wel goed. Nu heb je de helft minder voor dezelfde prijs. Keer terug naar de oude kwantiteit/kwaliteit/prijs verhouding, dan komen we weer terug.

Gerard
1 June 2018

Heerlijke Roti Lams en Roti Kip besteld. Je krijgt een emails hoelaat je Bestelling er is. Een Dikke 9.

Gerard
14 May 2018

De Bezorging was Super snel !!! Het Eten was goed warm !! Alomvattend. Ik heb geen fouten kunnen waarnemen alles was naar tevredenheid. Een Dikke vette 9 *

Peter Laas
26 April 2018

Bestelling geplaatst, gevraagd het te bezorgen om 19uur, maar er was een te kort aan bezorgers. Na 1 x bellen kwam de bestelling om 19.45 uur; het was meegegeven aan een buurtgenoot van ons die toevallig een bestelling was komen halen. Eten was wel lekker daar lag het niet aan, Peter

Van der Veen
8 January 2018
Peter Visser
23 November 2017

Het eten was niet erg warm. Vorige keer was het goed warm maar nu was het echt niet warm. Daarnaast vond ik het niet zo goed smaken als de vorige keer.

Petra
19 November 2017

Heerlijk gegeten. Gaan we zeker nog eens doen.

Yegi
2 November 2017

Eten en bezorging waren perfect.

Jaap Kranenborg
10 June 2017

Eten was lekker, maar helaas niet echt warm...

Dennis
10 June 2017

Gewoon zoals altijd weer super goed. Snelle levering , niet duur en goede porsies.